Te abonezi la ENEL și câștigi… 2 reparații anuale la instalațiile de apă și canalizare
- Detalii
- Publicat în 09 August 2016
- Scris de Florin Rusu
Enel a decis să intre pe piața reparațiilor la instalaţiile de apă şi la instalaţiile de canalizare prin extinderea serviciilor oferite de abonamentul Enel Asistență, dedicat până în prezent numai reparațiilor electrice sau celor de lăcătușerie.
Serviciul Enel Asistență a fost lansat în noiembrie 2014 de către Enel, clienţii săi rezidenţiali care optau pentru acest abonament beneficiind de asistență în reparații și intervenții casnice urgente, 24 de ore din 24.
“İn perioada 8 august – 15 octombrie 2016, clienții rezidențiali ai Enel Energie și Enel Energie Muntenia care achiziționează, în perioada menționată, serviciul Enel Asistenţă vor primi un discount de 50% pentru o perioadă de 12 luni din prețul pachetului standard.”, precizează un comunicat al companiei.
Preţul pachetului standard este de 11,60 lei/lună (TVA inclus), include două intervenţii pe an, iar costul fiecărei intervenţii, acoperit de abonament, este de maxim 450 lei (TVA inclus).
Opțiunea Enel Asistență oferă o paletă largă de servicii: reparații și intervenții urgente la instalațiile electrice interioare, reparații de lăcătușerie și acum, reparații ale instalațiilor de apă si canalizare, prin intermediul unei rețele de companii specializate gestionate de partenerul Europ Assistance.
Clienţii pot accesa oferta promoțională sunând gratuit la numărul 0800 07 08 09, la cel mai apropiat Punct Enel sau online, prin intermediul contului MyEnel.
Campania se va desfăşura la nivel naţional, pentru clienții ale căror locuri de consum sunt situate în următoarele judeţe: Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Constanța, Călărași, Tulcea, Ialomița, Ilfov, Giurgiu, Prahova, Argeș, Cluj, Sibiu, Brașov, Iași, Suceava şi municipiul București.