Consumatorii pot achita cu cardul MyEnel consumul de energie
- Detalii
- Publicat în 05 June 2015
- Scris de Florin Rusu
Enel Energie și Enel Energie Muntenia au lansat cardul MyEnel, cu ajutorul căruia consumatorii pot achita consumul de energie fără a mai fi nevoie de prezentarea facturii printate.
Potrivit unui comunicat al companiei, cardul MyEnel oferă clienților rezidențiali posibilitatea de a plăti consumul de energie la orice punct de plată autorizat fără a mai fi nevoie de factura printată. Mai mult decât atât, cardul MyEnel va oferi clienților posibilitatea de a se autentifica la Kiosk-urile Enel, amplasate în cadrul centrelor Enel de relații cu clienții, pentru a-și înregistra index-ul, pentru verificarea bilanțului plăților și pentru a trimite întrebări, solicitări sau sugestii. Din păcate, Această ultimă opțiune se află încă în stadiul de dezvoltare și va fi în curând disponibilă pentru clienții Enel.
Clienții care aleg factura electronică vor primi cardul în luna următoare după activarea acestei opțiuni. În plus, clienții care au deja un cont MyEnel și folosesc factura electronică, pot face o cerere prin intermediul InfoEnel, apelând numărul gratuit 0800 07 08 09 sau în orice PunctEnel, pentru a primi cardul în luna următoare.
PayPoint, un-doi și Westaco sunt partenerii comerciali ai Enel care pot oferi informații despre bilanțul plăților pe baza scanării codului de bare de pe cardul MyEnel.